Venlo, Nederland | Published on: June 14, 2012
Social media pitch
Mujjo lanserer den originale samlingen for Apple-enheter - Etuier laget av førsteklasses lær med ullfølelse. http://pr.co/p/000p8h
Summary
Berømt for å utvikle siste vinters "må ha" hansker for berøringsskjerm, Mujjo lanserer snarlig sitt nye prosjekt: Hansker som er laget av 100% høykvalitets lær med ullfølelse. En unik kombinasjon for å kunne beskytte iPhone, iPad, Macbook Air og Macbook Pro på en fasjonabel måte.
Details

De tettsittende, skreddersydde etuiene kombinerer minimalisme med langtidsvarende og elegante detaljer, for å sikkert oppbevare dine Apple-enheter på en fasjonabel måte. Hvert etui leveres med en lærklaff for sikker oppbevaring og enkel festing av din designerte Apple-enhet. Klemmer og stifter er nøye plassert for å forsikre at din enhet kun berører myk og tykk ullfilt.  Hvert etui har en smart oppbevaringslomme hvor du kan lagre dokumenter, øreplugger o.l.

For å realisere den originale samlingen - navnet på Mujjos samling av etuier - Mujjo gikk sammen med en gruppe designere for å innhente deres ekspertise.  Den originale samlingen tilbyr to fargekombinasjoner: Mørkegrå med ullfølelse kombinert med brunt vegetabilsk garvet lær, og lysegrå med ullfølelse kombinert med hvitt vegetabilsk garvet lær. Tilgjort for hånd, disse etuiene er spesielt laget for å passe til iPhone, iPod Touch, iPad (selv med ditt opprinnelige etui påsatt), Macbook Air og Macbook Pro.

100% høykvalitets lær med ullfølelse. En unik kombinasjon. Læret med ullfølelse er et slitesterkt og fornybart materiale, som tilbyr styrke og samtidig forblir mykt. Vi bruker lær som er vegetabilsk garvet av høykvalitets korn og bleket for hånd. Filten renses enkelt. En spesiell behandling gir beskyttelse mot flassing og gjør at etuiet blir vannavstøtende. Grunnleggeren av Mujjo, kreativ direktør Remy, forklarer: For å få til dette så var vi nødt til å begynne helt på bunn. Vi måtte endre måten vi arbeider på, og samtidig utvikle våre helt særegne stoffer og design sammen med våre leverandører.

Mujjo utviklet i 2011 vinterhansker som kan brukes på berøringsskjermer. Disse hanskene ble en stor suksess. Mujjos hansker for berøringsskjermer roses for deres kvalitet, utseende og funksjonalitet, og har vært vist ved store publikasjonskanaler som CNN, CNet, TechCrunch, TUAW, MacRumors, Gizmodo o.l.. For å holde hendene varme ved teksting eller ved samtaler, titusener av mennesker over hele verden brukte og stolte på Mujjos hansker for berøringsskjermer denne vinteren.

Mujjo vokser raskt og fortsetter med å utvikle seg, men opprettholder den samme lidenskapen for vakre design i alt de skaper. Mujjos nederlandske håndverk passer nok ikke for alle, og det er nettopp hva Mujjo ønsker. Mujjos samling av etuier vil være tilgjengelig i butikker fra juni 2012, og kan nå forhåndsbestilles ved www.mujjo.com.

Quotes
Making good products goes beyond the desire of keeping clients and reputation.

— Remy Nagelmaeker
Mujjo’s Dutch Craftsmanship may not be for everyone, and that is just the way we want it to be.

— Tom Canters
Mujjo's passion for Dutch craftsmanship is reflected in the contemporary style of the sleeves.

— Robin Nagelmaeker